Not resolved
3.8
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
2 comments

When asked about the dead batteries, on the live chat, no response from the agent.

They have taken other things back. They have re shipped items that also came broken again and took them back.

But you do not expect dead batteries in a watch you purchase that is new.

I have purchased many nice things and at a good price. However, one does not expect to receive a watch that is not running. This is the 2nd time it has happened and for the agent to ignore the question makes me wonder why I am shopping with them. Perhaps it is time to go back to ebay.

Reviewer is in unhappy mood. This person is quite happy with variety of products and stated that there is a room for improvement of dead batteries on new watches. Please immediately contact the author of this review to discuss "dead batteries in new watches" of strada watch. Liquidation Channel needs to offer any options to resolve the issue according to poster's claims.

Other people also mentioned strada watch in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Liquidation Channel.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1260781

Holy smokes,take the watch to a store that sells watches, and pay $5 bucks for a new battery and be done with it!

Kg123654
Baytown, Texas, United States #1197690

We do apologize that you received your watch and it was not working due to the battery. We do not however carry batteries in our inventory so we could not send these to you.

Anytime you do receive an item that is damaged or in this case defective due to the fact the battery was not working we will be happy to exchange the item for a replacement or refund if the item is no longer in stock.

I do apologize you never received a response from our Chat and will look into this further. Corrective action will be provided accordingly if in fact it was not due to a technical issue.

You May Also Like